maandag 13 februari 2012

you are ..



Ik wil je favoriete liedje zijn, speel me de hele nacht door.
Wij op onze weg terug, we willen afspelen
We willen nieuwe plus oh verander dat nooit, 
We hebben een nieuwe tip, goede muziek
We zien de pen en het papier, we gaan het gebruiken
Het duurt tot s”avonds laat,
We blijven liedjes schrijven , nog steeds in dat goede leven
Ik doe het voor jouw, ik doe het voor mij
We breken het op, vertel hen het verhaal.

Luister kun je me horen, Ik kom op je frequentie.                                                                                                                 Ik heb een verhaal, Onder die van toepassing zijn, jij en ik
Ik zal dat ding zijn die je wilt zingen.
vast in je hoofd zoals ik wist dat je het zou doen.
Ik wil je melodie zijn, Die door je hoofd gaat, als je denkt aan mij denkt.
je zult zingen als de nacht.
schat, kan je me voelen
Ik ben de kick de drum die je hart laat kloppen.
Je kunt op me rekenen in elk nummer je zingt.

Liefde is de sleutel, en het is gemaakt om het leven te zien
En in de melodieën, hoor ik dingen die je me nog nooit hebt vertelt.
We blijven in harmonie met elkaar, en in onze kamer ontdekken we nieuwe manieren om covers te maken. We moeten trouw te blijven aan het  vertrouwen.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


I wanna be your favorite song
You can turn it up, play me all night long
We on our way back, we wanna play back
We want some new plus, never change that
We got a new tip, good Music.
We see the pen and the paper, we gone use it
It takes a late night, to get them bright lights
We keep writing them songs, still in that good life
I do it for you, I do it for me

Listen can you hear me
Am I coming  on your frequency
I got a story
I'll be the thing you want to sing back
Stuck in your head like I knew you would

       I wanna be your melody
Flowing through your head, when you think of me
Baby can you feel me
I'm the kick drum that gets your heart to beat
You can count me in every song I sing

You're the songs you sing, Play my favorite things
You stay in my dreams, Somthing is lookin supreme
        Love is the key, and it's made your life see
And in your melodies, i'm hearing things you never told me

We stay in tune with each other, and our room will discover new ways to do covers,
We should stay true to the trust, and the winner of the best



Geen opmerkingen:

Een reactie posten