dinsdag 17 april 2012

there is nothing else


Je maakt deel uit van mijn wereld, je bent deel van mijn ziel.jij bent alles in 1 seconde, jij bent diegene waardoor ik me niet meer normaal kan reageren.  Je weet dat ik de waarheid zag, ik was bang om te proberen, Je bent mijn vrijheid, je bent iemand die me doet huilen.Door de manier waarop je liefde begrijpt, stop en kom dichterbij me staan.laat me het warme gevoel voelen en de smaak ... in je.      Alles wat ik droomde zou op een dag uitkomen,


Naast me zul je staan, Er is niets anders,Je bent mijn alles, je bent de weg, die leidt me om gelukkig te zijn.Je bent de weg, jij maakt me blij.


Samen met jou ben ik veilig, ik weet dat ik niet zal verliezen.heb altijd de waarheid verborgen, wou het nooit toegevenJe bent mijn vrijheid, jij bent de gene die me laat dromen.nu dat je weet wat liefde is, weet je ook wat ik voor je voel.sinds de dag dat ik je ontmoet heb.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


You are part of my world, you're part of my soul.you are all in 1 second, you're the one that made me not normally respond.You know I saw the truth, I was afraid to try,You are my freedom, you are someone who makes me cry.By the way you understand love, stop and come closer to me.let me feel the warm feeling and the taste ... in you.Everything I dreamed would one day come true,Beside me you stand, there is nothing else


You are my everything,you're the road that leads me to be happy.You are the way you make me happy.


Together with you I am safe, I know I will not lose.I always tell the truth hidden, never wanted to admitYou are my freedom, you're the one who makes me dream.Now that you know what love is, you know what I feel for you.since the day I met you.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten